فروش ویژه
شناسه محصول: KCP-35117

اسپری پلاستیک پروتکت مدل 70 حجم 200 میلی لیتر

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

11 عدد در انبار

ارسال توسط خانه چسب
19% قیمت اصلی ۸۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶۵,۰۰۰ تومان است.

11 عدد در انبار

- +

اطلاعات محصول

معرفی اسپری پلاستیک پروتکت مدل 70 حجم 200 میلی لیتر

اسپری پلاستیک پروتکت مدل 70 Protect Plastic حجم 200 میلی لیتر یکی از جدیدترین محصولات شرک پروتکت می باشد، کاربرد این اسپری جهت عایق کردن مدارهای الکترونیکی در برابر شرایط اب و هوایی مرطوب، ایزوله کردن مدار وجلوگیری از لرزش قطعات می باشد.

این اسپری با مواد و فرمول خاص جهت پوشش دادن عایقی مناسب و امن با رنگ شفاف برای استفاده تعمیرکاران به وجود آمده است از دیگر موارد استفاده از این اسپری می توان در فلزات، چوب ، پلاستیک و شیشه  نام برد.

معرفی کمپانی پروتکت

شرکت صنایع اسپری سازی پروتکت شمیم با هدف رقابت با محصولات مشابه خارجی و با بهره‌گیری از دانش روز دنیا و با استفاده از بهترین مواد اولیه و به کارگیری به روزترین تجهیزات و ماشین آلات مطابق با استانداردهای روز دنیا اقدام به تولید اسپری های صنعتی الکترونیکی و خودروی نموده و توانسته نقش بسزایی در تولید محصولات اسپری در بازار ایران را به خود اختصاص دهد.

این مجموعه با استفاده از توان متخصصان داخلی کیفیت و کارایی محصولات را مطابق استانداردهای بین المللی و قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی را فراهم آورده است لازم به ذکر است در راستای مراقبت از سلامتی مصرف کنندگان گرامی در محصولات مذکور به هیچ وجه از حلال های طبقه بندی شده و سرطان‌زا شامل مواد کلره آسپارتام، کارسینوژن، آزبستها، رادیونوکلوئوتیدها و سایر موادی که توانایی آسیب به ژنوم یا ایجاد اختلال در متابولیسم سلول ها را دارا هستند استفاده نشده است. همچنین جهت حفاظت از محیط زیست کلیه موارد مورد استفاده دارای استانداردهای زیست محیطی می باشند.

ویژگی ها و مزایای اسپری پلاستیک پروتکت مدل 70 حجم 200 میلی لیتر

  • دوام و مقاومت بالای در ضربه
  • حرارت در دمای 80 الی +120 درجه
  • مقاومت بسیار بالا در رطوبت اکسیداسیون ، گرد و غبار و اسیدهای قلیایی
  • جلوگیری از ایجاد جرقه و اتصال کوتاه در مدار

کاربرد اسپری پلاستیک پروتکت مدل 70 حجم 200 میلی لیتر

  • بردهای الکترونیکی
  • سطح چرمی
  • کاشی و سرامیک
  • انواع چوب و فلزات و شیشه
  • کاغذ و مقوا و بسیاری دیگر از اجسام

 

 

نظرات مشتریان

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

محصولات پیشنهادی

سوالات متداول

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. (جهت ویرایش این قسمت به پیکربندی پوسته > تب متفرقه > سوالات متداول مراجعه نمایید.)

تماس تلفنی
02128428381
چت در واتساپ
با ما در واتساپ در تماس باشید
چت در ایتا
با ما در ایتا در تماس باشید